_______ _________
#
ΚΑΝΤΕ ΕΝΑ LIKE ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ MATI GR

Με Προεδρικό Διάταγμα (Π.Δ 79/2017) ορίζεται ότι από δω και πέρα σημαιοφόρος στην Στ΄τάξη του δημοτικού μπορεί να είναι ο καθένας, ανεξαρτήτως βαθμολογίας, καθώς η επιλογή του θα γίνεται με κλήρωση και όχι βάσει βαθμολογίας όπως ίσχυε μέχρι σήμερα! Δηλαδή το Υπουργείο Παιδείας βάζει τέλος στην… αριστεία καθώς από τούδε και στο εξής σημαιοφόρος στο δημοτικό σχολείο τουλάχιστον, δεν θα είναι ο καλύτερος μαθητής, αλλά ο πιο τυχερός.

Πρακτικά, αποκλειστικά και μόνο για τα παιδιά των λαθρομεταναστών, για «λόγους ισότητας» όπως λένε οι ΣΥΡΙΖαίοι, σε σχολεία που η μεγάλη πλειοψηφία δεν είναι καν Ελληνες, οι σημαιοφόροι θα είναι παιδιά αλλοδαπών. Αυτό θα είναι το φαινόμενο που θα βλέπουμε από δω και τώρα σε σχολεία που οι Ελληνες αποτελούν το 20-30% μετά βίας.

Χαρακτηριστικό είναι ότι «πέρασε» στο ΦΕΚ τα μεσάνυχτα και ενώ στη Βουλή συζητούσαν το νομοσχέδιο για τις αλλαγές στην Παιδεία!

Ειδικότερα, οι χαρακτηριστικές παράγραφοι του διατάγματος αναφέρουν:

«Σημαιοφόροι, παραστάτες και υπεύθυνοι για την κατάθεση στεφάνου ορίζονται μαθητές της ΣΤ΄ τάξης. Σημαιοφόροι ορίζονται δύο μαθητές της ΣΤ’ τάξης, o ένας για το χρονικό διάστημα μέχρι 31 Ιανουαρίου και o άλλος από 1η Φεβρουαρίου μέχρι το τέλος του διδακτικού έτους. Η επιλογή σημαιοφόρων, παραστατών και υπευθύνων κατάθεσης στεφάνου πραγματοποιείται με κλήρωση ανάμεσα στο σύνολο των μαθητών της τάξης.

Η κλήρωση διενεργείται παρουσία του συνόλου των μαθητών της ΣΤ΄ τάξης με ευθύνη του διευθυντή της σχολικής μονάδας ή του νόμιμου αναπληρωτή του και συντάσσεται σχετικό πρακτικό Συλλόγου Διδασκόντων.


Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων καθορίζεται ο τρόπος επιλογής σημαιοφόρων, παραστατών και των υπευθύνων κατάθεσης στεφάνου, εφόσον στη ΣΤ΄ τάξη λειτουργούν περισσότερα του ενός (1) τμήματα, καθώς και κάθε άλλο σχετικό θέμα για την εφαρμογή της παρούσας παραγράφου».

Τι ίσχυε πριν

Μέχρι τώρα σημαιοφόροι ορίζονταν δύο μαθητές της ΣΤ’ τάξης, o ένας για το χρονικό διάστημα μέχρι 31 Ιανουαρίου και o άλλος από 1η Φεβρουαρίου μέχρι το τέλος του διδακτικού έτους και επιλέγονταν αυτοί που κατά το προηγούμενο σχολικό έτος είχαν συγκεντρώσει το μεγαλύτερο γενικό μέσο όρο βαθμολογίας, υπολογιζομένου και του κλασματικού του μέρους. Στις περιπτώσεις ισοβαθμίας και στο κλασματικό μέρος, γινόταν κλήρωση. Το κλασματικό μέρος αναφερόταν στον ετήσιο γενικό μέσο όρο και όχι στο μέσο όρο των επιμέρους μαθημάτων.

Παραστάτες ορίζονταν δέκα μαθητές της ΣΤ τάξης, πέντε για το χρονικό διάστημα μέχρι 31 Ιανουαρίου και πέντε από 1η Φεβρουαρίου μέχρι το τέλος του διδακτικού έτους. Η επιλογή γινόταν με την ίδια διαδικασία που επιλέγονταν οι σημαιοφόροι.

Μία απώλεια είχε η κυβερνητική πλειοψηφία κατά την ψήφιση του νομοσχεδίου για την παιδεία, καθώς ο νέος αντιπρόεδρος της Βουλής Δημήτρης Καμμένος καταψήφισε το άρθρο 3 για τις ακαδημαϊκές ελευθερίες.

Συγκεκριμένα, το άρθρο 3 προβλέπει την επαναφορά του πανεπιστημιακού ασύλου.

Η ΝΔ και το Ποτάμι καταψήφισαν όλα τα άρθρα, ενώ η Δημοκρατική Συμπαράταξη είπε «όχι» σε όλα τα άρθρα, πλην του 34 που αφορά στην επιλογή, τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις μεταπτυχιακών φοιτητών, το οποίο και υπερψήφισε.

Το ΚΚΕ ψήφισε «όχι» επί της αρχής, «παρών» στο άρθρο 3 για το ακαδημαϊκό άσυλο και «όχι» στα υπόλοιπα, τα οποία τέθηκαν σε ονομαστική ψηφοφορία.

Η Χρυσή Αυγή ψήφισε «όχι» επί της αρχής και «παρών» στα άρθρα 15 για την ανάδειξη πρυτάνεων και αντιπρυτάνεων και στο 34. «Παρών» σε όλα τα άρθρα είπε η Ένωση Κεντρώων.

Αναλυτικά τα αποτελέσματα της ονομαστικής ψηφοφορίας:

Άρθρο 3 ναι: 148, όχι: 98, παρών: 12

Άρθρο 15 ναι: 149, όχι: 89, παρών: 20

Άρθρο 32 ναι: 149, όχι: 104, παρών: 5

Άρθρο 34 ναι: 163, όχι: 74, παρών: 21

Άρθρο 36 ναι: 149, όχι: 104, παρών: 5

Η τροπολογία 1177/119 ναι: 149, όχι: 104, παρών: 6
Δείτε κι εδώ
loading...



Κοινοποιήστε το στα παρακάτω κουμπιά
Share To:

blogsitegr

Post A Comment:

0 comments so far,add yours