_______ _________
#
ΚΑΝΤΕ ΕΝΑ LIKE ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ MATI GR

Μερικές φορές κάνουμε κάτι και μετά αναρωτιόμαστε ποια ήταν η λογική πίσω από αυτή την συμπεριφορά μας. Πάντα υπάρχει μια λογική πίσω από οποιαδήποτε συμπεριφορά μας, αλλά συνήθως κρύβεται πίσω από ιδιαιτερότητες του νου μας.
Δείτε παρακάτω 10 ψυχολογικές καταστάσεις που επηρεάζουν την καθημερινή μας ζωή.
10. Το φαινόμενο της άγκυρας


© Depositphotos Οι άνθρωποι αισθάνονται πιο άνετα να αξιολογήσουν την τιμή ενός προιόντος, όταν βλέπουν την αρχική του τιμή (ακόμα και αν είναι λάθος) ως ένα είδος άγκυρας. Αυτό χρησιμοποιείται συνήθως στα μαγαζιά. Για παράδειγμα, δεν θα αγοράζατε μια μπλούζα που κάνει 300 ευρώ, αλλά αν βλέπατε, ότι η αρχική της τιμή είναι 1000 ευρώ, δεν θα αφήνατε την ευκαιρία να φύγει, παρόλο που η αρχική τιμή μπορεί να είναι ψεύτικη.
9. Εκτροπή προς το αποτέλεσμα


© Depositphotos Συνήθως, κρίνουμε την ορθότητα μιας απόφασης από το αποτέλεσμά της και όχι από τις πράξεις που κάναμε για να πετύχουμε αυτό το αποτέλεσμα. Αυτό χρησιμοποιείται κυρίως από διαφημιστικά, που έχουν ως στόχο να μας κάνουν να αγοράσουμε ένα προϊόν. Οπότε, αν έχετε τώρα ένα ολοκαίνουργιο iPhone, δεν μπορείτε να πείτε, ότι η απόφασή σας να σπαταλήσετε όλα τα χρήματα σας σε ένα κινητό ήταν σωστή.
8. Το παράδοξο της επιλογής


© Krasnaya Strela Το παράδοξο της επιλογής αναφέρει, ότι όσο πιο πολλές επιλογές υπάρχουν τόσο λιγότερες είναι οι πιθανότητες να είστε ευτυχισμένοι με το τελικό αποτέλεσμα. Θυμηθείτε: μερικές φορές αγοράζουμε κάτι και μετά το μετανιώνουμε, γιατί θα μπορούσαμε να το πάρουμε στις εκπτώσεις ή να πάρουμε άλλο μοντέλο.
7. Ομαδοποίηση ψευδαισθήσεων


© Depositphotos Η ψευδαίσθηση χαρακτηρίζεται από την τάση να βλέπουμε ένα συγκεκριμένο μοτίβο σε τυχαίες συμπτώσεις. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα για όσους ασχολούνται με τα τυχερά παιχνίδια και τους προληπτικούς. Και οι δυο μπορεί να οδηγήσουν σε λανθασμένη ερμηνεία των γεγονότων.
6. Το φαινόμενο Pratfall


© 20th Century Fox Φανταστείτε ένα ζευγάρι να περπατάει στον δρόμο και ο ένας από τους δυο να χτυπάει ξαφνικά σε έναν πόλο. Ο άλλος είναι σχεδόν αδύνατον να σκεφτεί «Μα τι χαζός!» Αντίθετα, ο πρώτος θα φανεί ακόμα πιο γλυκός. Αυτό οφείλεται στο γεγονός, ότι η τελειότητα είναι απωθητική και τα λάθη είναι ελκυστικά– μας κάνουν περισσότερο ανθρώπους.
5. Το φαινόμενο Kuleshov


© theoryandpractice Το φαινόμενο που κάποιος βλέπει 2 άσχετα μεταξύ τους πλάνα και ασυνείδητα δημιουργεί μια σύνδεση μεταξύ τους ονομάζεται το φαινόμενο Kuleshov. Αυτό το φαινόμενο χρησιμοποιείται με επιτυχία όχι μόνο στο σινεμά, αλλά και στον χώρο του εμπορίου.

4. «Αρνητικό σώμα»


© Social video “Appearance Not Matter” Το «αρνητικό σώμα» είναι μια κατάσταση κατά την οποία ο άνθρωπος πιστεύει, ότι είναι άσχημος, ενώ δεν είναι. Γι’ αυτό ακριβώς η ερωτική τους ζωή είναι αποτυχημένη. Τις περισσότερες φορές, αυτοί οι άνθρωποι είναι ελκυστικοί και το πραγματικό τους πρόβλημα είναι η χαμηλή τους αυτο-εκτίμηση.
4. Επιρροή επιβίωσης


© Regency Enterprises Συνήθως, κρίνουμε μια κατάσταση μόνο από επιτυχημένους ανθρώπους και γι’ αυτό γνωρίζουμε μόνο την μια πλευρά. Για παράδειγμα, ζηλεύουμε τους επιχειρηματίες που έγιναν πλούσιοι, πουλώντας φώτα Βεγγάλης, αλλά δεν ξέρουμε πόσοι επιχειρηματίες απέτυχαν εξαιτίας τους. Δείτε τα πράγματα από διαφορετική οπτική.
2.  Το φαινόμενο «Δύσκολο να επιτευχθεί»


© Relativity Media Αυτό το φαινόμενο μας λέει, ότι αυτό που είναι δύσκολο να το αποκτήσουμε το θέλουμε περισσότερο. Ακόμα και αν το δούμε σε ανθρώπινο επίπεδο: οι κλειστοί και μυστηριώδεις άνθρωποι που είναι δύσκολο να καταλάβουμε τι σκέφτονται έχουν πάντα μεγαλύτερο ενδιαφέρον.

1. Ο φόβος της ομορφιάς


© Depositphotos Έχετε παρατηρήσει, ότι οι συνηθισμένοι άνθρωποι είναι λιγότερο πιθανό να πάνε να κάτσουν δίπλα σε όμορφους ανθρώπους; Το θέμα είναι, ότι μερικοί άνθρωποι νιώθουν μεγάλη ένταση δίπλα σε όμορφους ανθρώπους: ενθουσιασμός, ελέγχουν διπλά τις πράξεις τους, ο φόβος της σύγκρισης. Αυτές οι ανησυχίες δεν γεννιούνται δίπλα σε συνηθισμένους ανθρώπους. 
Δείτε κι εδώ
loading...



Κοινοποιήστε το στα παρακάτω κουμπιά
Share To:

blogsitegr

Post A Comment:

0 comments so far,add yours